Návrh dispozice roubenky je stěžejní záležitost, kterou se nevyplatí podcenit. Je třeba zohlednit individuální potřeby majitelů a podmínky na pozemku. Blíže se o tomto tématu rozepisuji v článku Jak navrhnout ideální roubenku. Nyní bych se chtěla přesunout od teorie k praxi a ukázat vám tři příklady roubenek, jejichž dispozice považuji za účelné a dobře vyřešené.
Příklad první
Příklad druhý
V klidové zóně v podkroví jsou umístěny 3 ložnice. Pokoje na podélné straně domu by bylo vhodné přisvětlit pultovými světlíky nebo střešními okny.
Příklad třetí
V horním podlaží jsou 3 ložnice a koupelna. Místnosti jsou osvětlené okny ve štítech a dvěma vikýři na každé straně střechy.
Návrh dispozice roubenky je vhodné svěřit odborníkovi. Více informací o tom, kde ho nalézt, najdete v článku Stavba roubenky – 2. část | Projekt. Pokud potřebujete architekta a projektanta, neváhejte mě oslovit s poptávkou.
K ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení používáme technologie, jako jsou soubory cookie. Děláme to, abychom zlepšili zážitek z prohlížení a zobrazovali personalizované reklamy. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.